КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА РОБОТА

     Корекційно-розвивальний  процес  спрямований на підготовку дитини з психо-фізичними порушеннями до самостійного життя і здійснюється у відповідності із затвердженими планами і програмами, широким використанням специфічних методів корекційної, фронтальної та індивідуальної  роботи.
     Корекційно-педагогічна робота здійснюється шляхом проведення:
- спеціальних корекційно-розвиткових занять із розвитку мовлення та формування правильної вимови, музичної ритміки, логоритміки, лікувальної фізкультури, психологічної корекції розвитку, соціально-побутового орієнтування;
- організації корекційного впливу на уроках та в позаурочний час під час проведення інформування, позакласного читання, спортивних годин, годин спілкування, побутових годин, сюжетно-рольових та дидактичних ігор, загальношкільних заходів та в побутовій діяльності;
- соціалізації дітей у суспільство, допрофесійної підготовки за спеціальностями швея і столяр;
- консультацій батькам.
     Соціально-реабілітаційна та корекційно-навчальна робота здійснюється в процесі навчання на всіх уроках, під час проведення позакласних та позашкільних заходів, режимних моментів школи. Наповнюваність класів у середньому 8 учнів дають можливість здійснювати індивідуальний підхід до дітей, а сприятливий шкільний клімат роблять життя вихованців цікавим, насиченим і змістовним.

     Із метою покращення навчально-виховного та корекційно-реабілітаційного процесу у спеціальній школі проводяться: засідання Ради школи, педагогічної та методичної ради, ради профілактики правопорушень, методичних об’єднань та творчих груп, шкільної  психолого-медико-педагогічної  комісії, батьківського комітету та загальношкільних батьківських зборів, учнівського активу, наради при директорові, інформаційно-методичні наради, педагогічні ярмарки, ділові ігри, круглі столи на актуальні теми. Методичну допомогу педагоги отримують у методичному кабінеті, шляхом самоосвіти, на курсах підвищення кваліфікації тощо.

5 коментарів:

  1. Доброго дня! Можна інформацію про соціально-побутове орієнтування - з якого класу та чому вчать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Предмет соціально-побутове орієнтування, як корекційно-розвитковковий урок, вводиться із підготовчого класу. Відповідно програми система роботи спочатку спрямована на повноцінне сприйняття дітьми необхідних відомостей, формуванні дій і прийомів, а потім - на різноманітне їх закріплення і регулярне застосування на практиці. Таким чином, педагогічна робота, має на меті досягнення кожною дитиною максимально можливого для нього рівня соціально-побутової компетентності. Для її успішної реалізації необхідно вирішити наступні основні завдання з формування в учнів:
      особистої гігієни, елементарної доступної організації харчування, доступних навичок догляду за житлом, навички догляду за одягом, взуттям та іншими предметами побуту; умінь спілкування: ставити і відповідати питання з конкретної ситуації, звернутися з проханням, дякувати, вітатися і т.п.; уявлень і знань про правила культури поведінки і взаємин з різними людьми (знайомими і незнайомими, старшими і молодшими тощо), накопичення відповідного досвіду; емоційно позитивного ставлення до оточуючих.
      Ці завдання дозволяють визначити основні розділи програми соціально-побутової підготовки учнів:
      1.Помешкання, школа, домівка.
      2. Основи загальної гігієни.
      3. Одяг та взуття.
      4. Гігієна харчування.
      5.Соціальна орієнтація.

      Видалити
  2. Гарний сайт, цікаві наробітки, дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Скажіть будь ласка де можна знайти конспекти уроків до СПО 1кл.?Дякую

    ВідповістиВидалити

Блог Оранської Ірини Володимирівни: Ментальні карти у роботі вчителя

Блог Оранської Ірини Володимирівни: Ментальні карти у роботі вчителя : ЩО ТАКЕ МЕНТАЛЬНА КАРТА? Майндмеппінг (mindmapping, ментальні ка...