Корекційно-розвивальний
процес спрямований на підготовку дитини з психо-фізичними порушеннями до
самостійного життя і здійснюється у відповідності із затвердженими планами і
програмами, широким використанням специфічних методів корекційної, фронтальної
та індивідуальної роботи.
Корекційно-педагогічна
робота здійснюється шляхом проведення:
- спеціальних
корекційно-розвиткових занять із розвитку мовлення та формування правильної вимови,
музичної ритміки, логоритміки, лікувальної фізкультури, психологічної корекції
розвитку, соціально-побутового орієнтування;
- організації корекційного
впливу на уроках та в позаурочний час під час проведення інформування,
позакласного читання, спортивних годин, годин спілкування, побутових годин, сюжетно-рольових
та дидактичних ігор, загальношкільних заходів та в побутовій діяльності;
- соціалізації дітей у
суспільство, допрофесійної підготовки за спеціальностями швея і столяр;
- консультацій батькам.
Соціально-реабілітаційна та
корекційно-навчальна робота здійснюється в процесі навчання на всіх уроках, під
час проведення позакласних та позашкільних заходів, режимних моментів школи.
Наповнюваність класів у середньому 8 учнів дають можливість здійснювати
індивідуальний підхід до дітей, а сприятливий шкільний клімат роблять життя
вихованців цікавим, насиченим і змістовним.
Із метою покращення навчально-виховного
та корекційно-реабілітаційного процесу у спеціальній школі проводяться: засідання
Ради школи, педагогічної та методичної ради, ради профілактики правопорушень,
методичних об’єднань та творчих груп, шкільної психолого-медико-педагогічної
комісії, батьківського комітету та загальношкільних батьківських зборів,
учнівського активу, наради при директорові, інформаційно-методичні наради,
педагогічні ярмарки, ділові ігри, круглі столи на актуальні теми.
Методичну допомогу педагоги отримують у методичному кабінеті, шляхом самоосвіти,
на курсах підвищення кваліфікації тощо.
Корисна інформація, дякую
ВідповістиВидалитиДоброго дня! Можна інформацію про соціально-побутове орієнтування - з якого класу та чому вчать?
ВідповістиВидалитиПредмет соціально-побутове орієнтування, як корекційно-розвитковковий урок, вводиться із підготовчого класу. Відповідно програми система роботи спочатку спрямована на повноцінне сприйняття дітьми необхідних відомостей, формуванні дій і прийомів, а потім - на різноманітне їх закріплення і регулярне застосування на практиці. Таким чином, педагогічна робота, має на меті досягнення кожною дитиною максимально можливого для нього рівня соціально-побутової компетентності. Для її успішної реалізації необхідно вирішити наступні основні завдання з формування в учнів:
Видалитиособистої гігієни, елементарної доступної організації харчування, доступних навичок догляду за житлом, навички догляду за одягом, взуттям та іншими предметами побуту; умінь спілкування: ставити і відповідати питання з конкретної ситуації, звернутися з проханням, дякувати, вітатися і т.п.; уявлень і знань про правила культури поведінки і взаємин з різними людьми (знайомими і незнайомими, старшими і молодшими тощо), накопичення відповідного досвіду; емоційно позитивного ставлення до оточуючих.
Ці завдання дозволяють визначити основні розділи програми соціально-побутової підготовки учнів:
1.Помешкання, школа, домівка.
2. Основи загальної гігієни.
3. Одяг та взуття.
4. Гігієна харчування.
5.Соціальна орієнтація.
Гарний сайт, цікаві наробітки, дякую!
ВідповістиВидалитиСкажіть будь ласка де можна знайти конспекти уроків до СПО 1кл.?Дякую
ВідповістиВидалити